Termékleírás
A Bad Boy Le Parfum friss, fűszeres és füstös illata merész, csábító és finom illat férfiaknak. Pezsdítsd fel az éjszakát, és tegyél jó benyomást mindenkire, akivel találkozol, amikor ezt a rejtélyes parfümöt viseled. Ez a bódító férfi illat a gyógynövényes, fűszeres, aromás és púderes akkordokat ötvözi egy merész, titokzatos illatélmény érdekében, amely még azután is élvezhető, miután elhagytad a helyszínt. A kenderlevél és a grapefruit fejjegyei a füst zamatjával mámorító kombinációt alkotnak, amely azonnal hatással lesz másokra. Ezeket a muskátli és a fekete bors szívjegyei követik a földes és egzotikus íz további ütemeivel. A mámorító elixírt a vetiver és a bőr alapjegyei teszik teljessé, amelyek gazdag, férfias hangulatot teremtenek, amely órákon át a levegőben húzódik mögötted.
Mennyire tartós az illat?
Sok Eau de Parfum van, amelyek hosszan tartóak, több mint 5 órányi illattal. A Bad Boy Le Parfum egy még dominánsabb illat, amely akár 8 órányi élettartamot biztosít normál használattal.
Milyen alkalomhoz illik?
A Carolina Herrera Bad Boy Le Parfum egy lenyűgözően hosszan tartó illat, sok merész, emlékezetes akkorddal. Ez az egyedülálló intenzitás nagyszerűvé teszi az illat éjszakai viselését, amikor vidám, emlékezetes benyomást szeretnél kelteni.
Melyik évszakban viseljem?
Ez az erőteljes illat hihetetlenül sokoldalú a citrus és bőr jegyekkel, és egész évben viselhető.
A Carolina Herrera márkáról
Ország: Egyesült Államok
Fő tevékenység: Divat
Anyavállalat: Puig
Évtizedekkel ezelőtt a divat elbűvölő világában a Carolina Herrera Fragrances márka világszerte megragadta a stílusos nők és férfiak szívét és elméjét. Egy márka, amely a kifinomultság és az elegancia megtestesítője.
1988-ban jelent meg az első illatjuk, és azóta folyamatosan elnyerik rajongóik csodálatát és hűségét, köszönhetően a kitűnő illatoknak és palackterveknek.
A Carolina Herrera termékcsalád minden illatának egyedi története és egyénisége van. Az illatok többek között New York sosem alvó városából merítenek ihletet, megtestesítve a modern férfiak és nők vonzerejét és magabiztosságát. A márka legnépszerűbb illatjai, mint a Good Girl, a 212 Men és a CH Men Prive, elkötelezett követőkre tettek szert.
A márka folyamatosan virágzik, miközben hű marad alapítója, Carolina Herrera elképzeléséhez, aki egyszer azt mondta: „Felelősséggel tartozom a mai nő iránt, hogy magabiztosnak, modernnek és mindenekelőtt gyönyörűnek érezze magát."