Gyakran Ismételt Kérdések

A legtöbbször feltett kérdések


Az illatok 100%-ban valódiak?

Minden áttöltésre (dekantálásra) kerülő illatanyagunk 100%-ban hiteles és eredeti. Ezek hivatalos forgalmazóktól vagy közvetlenül a gyártóktól kerültek beszerzésre. Nem árulunk hamis illatanyagokat vagy utánzatokat. Semmilyen módon nem veszélyeztetjük vagy változtatjuk meg az illatanyagok eredeti állapotát. Egyszerűen dekantáljuk az illatanyagot az eredeti palackjából egy új, steril szórófejes üvegcsébe.

A Miniparfüm Kft. az általunk forgalmazott niche- és dizájner illatok márkatulajdonosaitól és/vagy gyártóitól teljesen független és különálló vállalkozás. A Miniparfüm Kft. garantálja, hogy a miniparfum.hu webhelyen elérhető termékek eredetiek, amelyeket a Miniparfüm Kft. önállóan újrapalackoz és újracsomagol. Semmilyen kapcsolatban nem állunk a márkával, a tervezővel vagy gyártóval, és egyikőjükkel sincs olyan megállapodásunk, amelynek alapján végeznénk az illatanyagok újrapalackozását és újracsomagolását.

Mit jelent az, hogy dekantáljátok?

Azt jelenti, hogy az illatanyagokat az eredeti üvegjükből speciális kézi módszerrel áttöltjük kisebb töltőmennyiségű (8 ml), új és steril szórófejes üvegcsékbe.

Miért érdemes dekantált miniparfümöket használni?

Ez a legjobb módja annak, hogy eldöntsd, valóban szeretsz-e egy illatot, mielőtt egy nagyobb és drága üveggel vásárolnál belőle. Szórófejes üvegcséink méretei tökéletesek az utazáshoz, így mindig magaddal viheted kedvenc parfümödet. Szórakoztató és izgalmas módja annak, hogy sokféle hihetetlen illattal rendelkezz anélkül, hogy sok pénzt költenél.

Mi a legjobb módja a miniparfümök tárolásának?

A legjobb, ha a szórófejes üvegcséket hűvös, sötét, száraz és alacsonyan lévő helyen tárolod. Ne tedd ki őket közvetlen napfénynek, sem magas páratartalomnak. A tároláshoz megfelelő hely egy szobai szekrény alsó része. Gondoskodj arról, hogy az üvegcsék mindig függőlegesen, szórófejjel felfelé álljanak.

A miniparfümök eltarthatósága körülbelül 6 hónap, attól függően, hogy hol és hogyan tárolod azokat.

Kérhetek pénzvisszatérítést vagy termékcserét, ha nem tetszik egy illat?

Kérjük, gondosan válaszd ki a miniparfümöket, mivel ilyen okból az illatanyagokra NEM BIZTOSÍTUNK SEM PÉNZVISSZATÉRÍTÉST SEM TERMÉKCSERÉT. Amikor kiszállítjuk az illatanyagjainkat, garanciát vállalunk az eredetiségükre és hitelességükre, ugyanakkor nem garantálható, hogy a visszaküldött termékek nem sérültek meg vagy nem módosultak, ami egyben azt is jelenti, hogy nem értékesíthetők újra.

Miniparfümök

Hogyan működik a fémtokos miniparfüm?

      


Mennyi időre elegendőek a miniparfümök?

Ez nagyban függ attól, hogy mennyi illatanyagot használsz naponta. A 8 ml = kb. 120-128 permetezés, ami naponta 4 permetezéssel számolva, kb. 1 hónapig elegendő.

Fel vannak címkézve az üvegcsék?

Igen! Mindegyiken egyedileg fel van tüntetve a márkanév, az illat fantázianeve, a töltőmennyiség, a származási ország.

Miért üvegcséket használtok műanyag palackok helyett?

Az üveg sokkal jobb az illatanyagok élettartamának és eltarthatóságának a szempontjából. Az általunk használt üvegcsék kiváló minőségűek és nem törnek könnyen. Ettől függetlenül ajánlott óvatosan kezelni őket, elkerülendő például a leejtésüket.

Utazáshoz biztonságosak az üvegcsék?

Igen, tökéletesek utazáshoz, és megfelelnek a repülőtéri kézipoggyászra vonatkozó előírásoknak.

További információkat itt találsz: https://www.bud.hu/utazas/utazas_elott/poggyasz_es_biztonsagi_ellenorzes/poggyaszszabalyozas

Kiváló minőségű üvegcséket használunk, amelyek finom kidolgozásúak mégis erősek!

Mit tegyek a kiürült üvegcsékkel?

Az üvegcsék újbóli használatát nem javasoljuk, mivel belülről az illatos olajok rátapadnak, és nem tisztíthatók ki teljesen. Az üvegcsék anyaga újrahasznosítható.


Megrendelés, szállítás

Mit kapok, ha miniparfümöt vásárolok a Miniparfüm Shopban?

Egy autentikus illatot kapsz, amelyet az eredeti kiskereskedelmi palackból áttöltöttünk a megrendelésed szerinti szórófejes üvegcsébe, csak neked. Minden üvegcsét professzionálisan felcímkézünk és gondosan csomagolunk.

Küldhetem másnak az általam megrendelt terméke(ke)t?

Igen, megrendeléskor add meg annak a címét, akinek el szeretnéd küldeni.

Hova szállít a Miniparfüm Shop?

Kizárólag magyarországi címekre szállítunk.

Melyek a szállítási költségek?

A számítás a kosárba helyezett termék(ek) értékének végösszege alapján történik.

GLS futárszolgálat

– Házhoz szállítás, GLS Csomagpont, GLS Csomagautomata

Amennyiben a számított összeg nem éri el a 25 000 Ft-ot, akkor a kiszállítás 1 990 Ft, 25 000 Ft-tól díjmentes.

MPL futárszolgálat

Amennyiben a számított összeg nem éri el a 25 000 Ft-ot:

– Csomagautomatába, Posta Pontra vagy postára kézbesítve: 990 Ft/db.

– Háznál történő kézbesítés esetén:

10 kg-ig 1990 Ft/db
10-20 kg-ig 2990 Ft/db
20-40 kg-ig 5990 Ft/db

25 000 Ft-tól a kiszállítás díjmentes, függetlenül a csomag súlyától.

A feltüntetett összegek bruttó értékeket jelentenek.

Mikor kapom meg a megrendelt terméke(ke)t?

A kiszállítás általában 2-3 munkanapot vesz igénybe, attól függően, hogy a hét melyik napján és mely napszakban érkezett a megrendelés.

Lemondhatok egy megrendelést?

Miniparfümök esetében:

Amíg a megrendelést nem szállították ki, a Miniparfüm Kft. törölheti a megrendelést. Amennyiben a kézbesítés időpontját megelőzően az info@miniparfum.hu e-mail-címünkre küldött levélben kérted a megrendelésed törlését, a bontatlan/eredeti csomag visszaküldését a csomag átvételének visszautasításával elfogadjuk. A visszaküldés költségét ekkor nem terheljük a vásárlóra. Miután a megrendelést visszakaptuk, megvizsgáljuk, és ha mindent rendben lévőnek találunk, akkor visszafizetjük a megrendelt termékek teljes vételárát. Mivel a törlésre került megrendelés visszaküldésének költsége a vásárlót terhelné, ezért az eredeti megrendelés kézbesítéséért fizetett szállítási díjat nem térítjük vissza.

Más termékeknél:

Akkor lemondható egy megrendelés, ha azt még nem adtuk át a futárszolgálatnak. Ha a megrendelést már útnak indítottuk, de a kiszállítás dátuma és időpontja előtt kérted törölni a megrendelést, akkor a bontatlan/eredeti csomag visszaküldését elfogadjuk, azonban a visszaszállítás költségét neked kell állnod. Miután a terméke(ke)t visszakaptuk, azokat megvizsgáljuk, és ha mindent rendben lévőnek találunk, visszafizetjük a teljes vételárat.


Mit tegyek, ha sérült terméket kaptam, vagy nem az általam kért illatanyagot küldtétek?

Ha sérült terméket kapsz, ne aggódj – kicseréljük!
Kérjük, küldd el nekünk e-mailben a részleteket, és csatolj egy képet a termékről, ahogyan azt megkaptad.
Csere csak a sérülésről készült képpel együtt kezdeményezhető.

Ha nem az általad kért illatanyagot küldtük – elnézést kérünk, és biztosítjuk számodra a cserét!
Kérjük, küldd el nekünk e-mailben a részleteket, és csatolj egy képet a felcímkézett üvegcséről, ahogyan azt megkaptad.
Csere csak a felcímkézett üvegcséről készült képpel együtt kezdeményezhető.

Kérjük, átvételkor nézd meg a küldeményed, és a kézhezvételétől számított 3 napon belül vedd fel velünk a kapcsolatot, ha a megrendeléseddel kapcsolatban bármilyen probléma merül fel.

Egyéb

Kérhetek olyan illatot, amelyik nem szerepel a Miniparfüm Shop kínálatában?

Igen! Tudasd velünk! Írj illatkérést, és mi mindent megteszünk, hogy a legtöbbek által kért illatokat mihamarabb a kínálatunkba illesszük!

Mi van, ha allergiás vagyok néhány illatanyagra?

Minden egészségügyi problémáddal érdemes orvoshoz fordulnod. A Miniparfüm Kft. nem szándékozik tanácsot adni egészségügyi kérdésekben, és nem helyettesítünk egyetlen egészségügyi szakembert sem. Ha orvosi ellátásra van szükséged, azonnal hívd a 112-es segélyhívó számot vagy a háziorvosodat.

SSL Certificate
Webáruház készítés