Termékleírás
A Dolce&Gabbana K férfias érzékiséget, misztikumot és kifinomult vidámságot sugároz, amely az olasz csillogás példája. Fás, fűszeres illat – gyümölcsös, földes és édes akkordokkal. Nyitójegyében a borókabogyó, a vérnarancs és a szicíliai citrom fejjegyei találhatók. Majd előtérbe kerülnek a pimiento (spanyol paprika) esszencia, a levendula, a zsálya és a muskátli fűszeres meleg középső jegyeikkel. Az illatot a vetiver, a pacsuli és a cédrusfa alapjegyei teszik teljessé.
Mennyire tartós az illat?
A Dolce&Gabbana K körülbelül 5-6 órán át tart a bőrön, és hosszú élettartammal rendelkezik.
Milyen alkalomhoz illik?
Ennek a parfümnek a mélysége és intenzitása fás és fűszeres, amely kiváló az esti eseményekhez, de a felső jegyei könnyed jelleget árasztanak, ami alkalmi eseményekre is alkalmas.
Melyik évszakban viseljem?
Bár minden évszakban megfelelő, a felsőbb rétegek gyümölcsös, virágos összetevői tavasszal és nyáron ragyognak igazán. A nehéz szilázs miatt valószínűleg enyhén kell permetezni.
A Dolce&Gabbana márkáról
Ország: Olaszország
Fő tevékenység: Divat
Anyavállalat: Dolce&Gabbana
A Dolce&Gabanna egy olasz luxus divatház, amelyet 1985-ben alapított Domenico Dolce és Stefano Gabbana. A mutatós, szexi ruházatukkal – például jellegzetes „fűzőruháikkal” – és a provokatív reklámokkal azonnali hatást kifejtve a ház gyorsan hírnevet szerzett.
Két márkanév alatt kínálnak ruhákat:
Dolce&Gabbana, amely luxusruházatokra, szemüvegekre, kiegészítőkre és parfümökre összpontosít.
D&G, ami hétköznapibb és modernebb vonal – ruhákkal, órákkal és illatanyagokkal.
Mindkét vonal számos termékén a felismerhető "D&G" logót használja.
1992-ben jelent meg a Dolce&Gabbana első illata, amely egyszerűen csak a Dolce&Gabbana for Women nevet kapta, majd 1994-ben következett a férfi verzió, és piacra dobtak egy illatsorozatot is, amelyek közül a Light Blue illat férfiaknak és nőknek a legsikeresebbek közé tartozott.