Termékleírás
A Dolce&Gabbana Light Blue női toalettvíz egy virágos, gyümölcsös illat, amely 2001-es megjelenése óta rabul ejti a férfiak és nők szívét. Ez a parfüm a mediterrán életstílus ünnepe, frissítő, könnyed és légies illatával egy szicíliai nyári napot idéz a tengerparton. Az illat citrusfélék, déli fák és virágos jegyek keveréke, amelyek kombinálva könnyű és légies illatot hoznak létre, amely tökéletes a mindennapi viselethez.
A Dolce&Gabbana Light Blue egy időtlen klasszikus, amely továbbra is népszerű választás maradt azok számára, akik friss és kifinomult illatra vágynak. Ha olyan illatot keresel, ami egyszerre elegáns és friss, akkor a Dolce & Gabbana Light Blue a tökéletes választás, amelyet minden nő büszkén viselne.
Mennyire tartós az illat?
A Dolce&Gabbana Light Blue EDT mérsékelten tartós, körülbelül 5-6 óráig tart a bőrön, ami jó időtartam egy friss és könnyű illatnál.
Milyen alkalomhoz illik?
A Light Blue EDT virágos, gyümölcsös illat, amely tökéletes a mindennapi viselethez. Tiszta és élénkítő illata van, amely tökéletes azok számára, akik nem túl erős illatot szeretnének. Sokan a sokoldalúsága miatt választják, mert viselhető randevúhoz és más különleges eseményekhez csakúgy, mint munkahelyen, iskolában vagy ügyintézéshez. Alkalmi rendezvényekhez és szabadtéri tevékenységekhez is kiváló, csillogó illat.
Melyik évszakban viseljem?
A Dolce&Gabbana Light Blue EDT a mediterrán nyár hangulatát idéző szicíliai citrom, alma, jázmin és fehér rózsa friss és gyümölcsös jegyeinek köszönhetően nagyon népszerű illat, ami tökéletes tavaszra és nyárra.
A Dolce&Gabbana márkáról
Ország: Olaszország
Fő tevékenység: Divat
Anyavállalat: Dolce&Gabbana
A Dolce&Gabanna egy olasz luxus divatház, amelyet 1985-ben alapított Domenico Dolce és Stefano Gabbana. A mutatós, szexi ruházatukkal – például jellegzetes „fűzőruháikkal” – és a provokatív reklámokkal azonnali hatást kifejtve a ház gyorsan hírnevet szerzett.
Két márkanév alatt kínálnak ruhákat:
Dolce&Gabbana, amely luxusruházatokra, szemüvegekre, kiegészítőkre és parfümökre összpontosít.
D&G, ami hétköznapibb és modernebb vonal – ruhákkal, órákkal és illatanyagokkal.
Mindkét vonal számos termékén a felismerhető "D&G" logót használja.
1992-ben jelent meg a Dolce&Gabbana első illata, amely egyszerűen csak a Dolce&Gabbana for Women nevet kapta, majd 1994-ben következett a férfi verzió, és piacra dobtak egy illatsorozatot is, amelyek közül a Light Blue illat férfiaknak és nőknek a legsikeresebbek közé tartozott.