Termékleírás
A Luna Rossa OCEAN Eau de Parfum az intenzív kifinomultságot és az érzékiséget ötvözi az úttörő technológia és a természet legkiválóbb összetevői révén. Kezdés a grapefruit esszencia élénkítő kitörésével, kontrasztban a tömjén fás vibrációjával és a gazdag vaníliabab akkorddal. Az AmberXtreme™ élvonalbeli molekulájával kiegészített összetétel, amely fokozza az összetevők intenzitását, és erőteljes nyomvonalat hoz létre.
A technológiai kiválóság és az extrém vitorlások elegáns, dinamikus szépsége által ihletett palack a benne rejlő illat erejét visszhangozza. Kifinomult mélykékre lakkozott, utalva az óceán mélyének mágneses intenzitására. Az ikonikus Prada piros vonallal, az innováció szimbólumával. Az elegáns, éjfekete sapkát egy piros pont zárja, amely szimbolikus utalás a Luna Rossára, a vörös holdra.
Mennyire tartós az illat?
A Prada Luna Rossa Ocean EDP tartós illat, akár 9-10 órán át. Élénk és üde nyitó illata enyhén árad akár 2 órán keresztül, majd idővel az éles gyógynövényes jegyek elhalványulnak, és fás vetiver alapra száradnak, karamell édességgel.
Milyen alkalomhoz illik?
A Prada Luna Rossa Ocean Eau de Parfum valószínűleg a nyílt tenger érzését idézi, friss, tiszta és élénkítő élményt nyújtva. Sokoldalú illat, így alkalmi és hivatalos eseményekhez egyaránt megfelel.
Melyik évszakban viseljem?
A Prada Luna Rossa Ocean citrusos és fás jegyei tükrözik a tavaszi és nyári zöldet. Jó választás azok számára, akik tavaszi-nyári illatra vágynak testes, erőteljes és mögöttes édességgel. Ugyanakkor gazdag, merész és fűszeres, akárcsak az ősz.
A Prada márkáról
Ország: Olaszország
Fő tevékenység: Divat
Anyavállalat: L’Oreal
Az olasz Prada divatházat Mario Prada alapította 1913-ban. Testvérével, Martinóval együttműködve a páros Fratelli Prada (Prada Brothers) néven bőráru- és poggyászboltot nyitott Milánóban. Mario lánya, Luisa vette át az üzletet az apjától, majd lánya, Miuccia Prada vette át az irányítást 1978-ban. A ma ismert cég Miuccia Prada irányítása alatt fejlődött ki.
A Prada első táskáit és hátizsákjait 1979-ben mutatták be, és végül bestsellerek lettek. A vállalat úgy bővítette piacát, hogy kézitáskáit a világ nagy kereskedőinél helyezte el, és megnyitotta a második butikját Milánóban. 1984-ben cipőkkel bővült a termékcsalád, a Prada első női ruhacsaládja pedig 1988-ban debütált. 1992-ben mutatták be a Miu Miu (Miuccia beceneve) nevű női divatcsaládot, 1993-tól pedig a férfiruházatot.
A Prada először 2003-ban kínált egy sorszámozott exkluzív "kézműves illatanyagot" butikjaikban és egyes áruházakban. Mindegyik illat egyetlen jegyre összpontosított – íriszre, narancsvirágra, tubarózsára, ibolyára stb. Ezt a sort 2007-ben és 2010-ben ismét kiegészítették. A Prada első tömegpiaci illatkínálata, a Prada Eau de Parfum 2004-ben jelent meg. A Prada "Ephemeral Infusion" sorozatot, amely a Prada Exclusive termékcsalád néhány jegyét kiemelte, és drágább összetevőket tartalmazott, 2007-ben mutatták be az Infusion d'Iris-szel.