Termékleírás
A Lapidus Pour Homme Eau de Toilette felfrissíti az érzékeket a gyümölcsös, gyógynövényes és földes jegyek egyedülálló keverékével. Határozottan egyedi, csábító toalettvíz, amely jellegzetesen egyedi illattával a romantika és a titokzatosság érzetét kelti. Mutasd meg férfias, magabiztos oldaladat, amikor a Lapidus merész férfiillatát viseled.
Mennyire tartós az illat?
Élvezd a Lapidus Pour Homme EDT 2-3 órányi illatát, és szükség szerint permetezz belőle újra.
Milyen alkalomhoz illik?
A Lapidus Pour Homme EDT biztosan felkelti mindazok figyelmét, akikkel találkozol. Viseld ezt a hívogató illatot, amikor másokat szeretnél magad köré vonzani. Tökéletes a városban vagy klubokban, vagy a hét bármely napján az irodában viselni. Esti összejöveteleken és randevúkon ezzel az illattal mély benyomást tehetsz másokra. Merész, erőteljes jegyei kiváló választássá teszik a barátokkal vagy kedvenc partnereddel töltött estékre.
Melyik évszakban viseljem?
A Lapidus Pour Homme toalettvíz egy gyümölcsös, gyógynövényes illatkreáció, amit tavasszal és nyáron a legjobb viselni.
A Ted Lapidus márkáról
Ország: Franciaország
Fő tevékenység: Divat
Anyavállalat: Jacques Bogart Group
Edmond "Ted" Lapidus párizsi tervező volt, aki 1929-ben orosz bevándorló szülők gyermekeként született. Lapidus, egy szabó fia, a Christian Diornál végzett inasképzést, majd 1951-ben, 22 évesen elindította saját márkáját.
Lapidus 1963-ban csatlakozott a Chambre syndicale de la haute couture-hoz (a francia nagydivattervezők szakszervezetéhez), és még önállóbbá vált.
A Lapidus különálló uniszex divatstílust kínált, amelyre a forradalmi 1960-as években nagy volt a kereslet. Az anyagok mintái gyakran szafari témák és katonai elemek, például váll-lapok voltak. Lapidus segített népszerűsíteni a kék farmert a divatban. Ruházatai népszerűek voltak a kor befolyásos sztárjai, köztük Twiggy, Alain Delon, Brigitte Bardot és a Beatles, különösen John Lennon körében.
Lapidus arról is nevezetes, hogy tömegpiaci gyártási technikákat alkalmaz, így öltözékeit megfizethetőbbé teszi az átlagfogyasztó számára.
A Ted Lapidus márka az 1970-es években kiegészítőkkel bővült, ahogy az egyedi gyártás iránti érdeklődés kezdett elhalványulni. Az egyik legkorábbi tervező, aki partnerséget alakított ki az illatgyártás terén, a Lapidus először 1970-ben működött együtt a L'Oreallal, hogy Ted Lapidus márkanév alatt kínáljon illatokat.
2000-ben a Lapidus márka hivatalosan is megszüntette couture részlegét, és kizárólag a kiegészítőkre és illatokra koncentrált.
A Vu volt az első illat, egy nőies illat, amely 1975-ben jelent meg, amikor az illatengedélyt még a L'Oreal birtokolta. A Ted Lapidus illatlicence 1983-ban átkerült a Jacques Bogart csoporthoz.